N0BOOST

« Wróć do listy samochodów
Dane pojazdu

Marka

Seat

Model

Leon CupraR

Rok produkcji

2003

Kategoria

Tuning

Opis pojazdu

Seat Leon Top Sport przemiana w Leona CupraR+ Wygląd zewnętrzny: Była to podstawowa wersja TOP SPORT zmienione zostało wszyszystko. Zderzak przód OEM CupraR, Dokładka OEM CupraR pomalowana w czarny połysk,Progi OEM CupraR, Zderzak tył zmieniony na OEM CupraR dodane zostały dyfuzory robione na zamówienie w UK i pomalowane w czarny połysk, Dokładka tył pomalowane w czarny połysk, Lotka tył na klapie bagaż OEM CupraR, Lusterka OEM CupraR pomalowane w czarny połysk, Dach został oklejony czarną folią 3M połysk wraz z lotką. Wszystkie elementy, które zostały dodane lub wymienione, pomalowane w kolor nadwozia zgodnie z Orginalnym kodem lakieru. Silnik: Było 1.8T 20v jest aktualnie 2.1T 20v o oznaczeniu AUQ. Turbina została za adaptowana z Audi S3 i przerobiona na k04-023 , Klektor wydechowy OEM z Audi S3, Wtryski OEM z Audi S3 380cc, Głowica z seri silnika BAM przeszła modyfikacje kanałów olejowych, które zostały poszeżone co za tym idzie wydajniejsze, Uszczelka pod głowicą OEM, Pierścienie OEM, tłoki z Audi S3 2.0TFSI 82,5mm, wał z VAG 1.9 TDI o oznaczeniu silnika ARL, zawory wydechowe zostały wykonane w firmie Radzikowski, korbowody Kute firmy Techno5, intercooler cunstom zamontowany frontalnie, filtr powietrza K&N Stożek, sprzęgło na kevlarze+spiek 240mm, docisk sachs performance wersja Racing, koło dwumasowe wymienione na OEM Firmy Luk(idzie na pierwszy montaż w fabryce). Silnik poskładany na NOWYCH częściach. Wszystko wykonane starannie i w 100% na nowych OEM częściach lub na częsciach OEM+. Skrzynia: 6-cio biegowa o oznaczeniu ERR podpora drugiego i czwartego biegu. Zawieszenie: KW Variant 1 “inox line” z regulacją wysokości oraz twardości zawieszenia. Stabilizator zamontowany z Audi S3 Większość elementów gumowych zostało wymienione na poliuretanowe. Hamulce: tarcze przód BREMBO nacięte i nawiercone przez jedna z czołowych firm w Polsce, tarcze mają 323mm ( pomalowane w kolor nadwozia "czerwony"), Klocki firmy TRW, wszystko to zmontowane pod zaciski przód PORSHE 4 tłoczkowe (najwieksze tłoczki), Przewody w stalowym oplocie( od zacisków do miedzianych przewodów), Tył hamulce OEM( Jeszczę ) Koła: Opony federal semi-slick 595-SR 225/40/18, felgi Vossen Fake CV3 18" ( dobrej firmy zamienniki ) Środek: Fotele przód Recaro Sportster CS, dodatkowe zegary Defi Advance BF Ø60 mm, doładowanie turbiny, temperatura oleju i temperatura , kratki nawiewu z Audi S3, lampka górna z VW Passat W8, wszystkie elementy plastikowe środka zostały pomalowane na czarno , kanapa tył obita na nowo skóra+ alcantara. Kierownica z CupraR OEM przerobiona na cięta na dole + bicepsy+ obszycie alcantara(OEM+) na styl kierownic z Audi seri RS. Podsufitka obita na nowo czarna Alcantara. Car audio: System ground zero premium + wzmacniacz JBL 4-kanałowy + Subufer 1200W firmy JBL + Jednostka sterujaca ALPINE + wygłuszenie matami StP. Zadaniem car-audio jest czystość i jakość dźwięku. Każdy głosnik posiada 175RMS na 4OM. W aucie jest łacznie 8 głosników + Subufer. Moc głosników w środku zmierzona miernikiem, który pokazał 118,6dB Wszystko wykonane w profesjonalnej firmie Radiocar w Warszawie. To wszystko jak narazie wystrojone w RPerfomance warszawie na 284,8KM i 434,0Nm.Posiada również LUNCH CONTROL zmienny , FLAT-SHIFT, W konkursach na najgłośniejszy wydech okolo 128,2 dB

Modyfikacje

Opisane wyżej:D

Plany

Cały pakiet zewnetrzny cunstom w Carbonie widbody oraz body. Silnik na 500+KM + Hadlex